~luv me~

~luv me~

Thursday, March 3, 2011

YA ALLAH dengarknlah rintihan aku...

salam...

hari ini aku depressed sgt2...enth lah knp, tp yg pasti hati aku mnangis,merintih,dan teramat
sakit.mungkin perkara yg lama2 aku simpan dan bila xlarat nk simpan aku jd depressed mcm ni.
selama ni aku xkisah pn kwn aku mcm tu kt aku tp arini aku geram sgt. nk kejar masa tp bwt donno
je bila aku ajak siapkan xsaiment tu.haiysh. aku xtau la aku yg bodoh ke dy yg -----...

skrg aku tau kje kump sem ni mmg bangang!!!bodoh!gerammm!!!benci!
enth la knp kje kump yg perlu disiapkan n dihantar arini dy xamik kisah.tp kje kump yg nk disiapkan 12 minggu lg dy sibukkn. spe yg lantik spe skrg ni??aku xingin pn jd org berjawatan ni.
dy yg pandai2 letak!!! pastu mula la kate aku ni xtanggungjwb la,aku penolong la..ape?
dy igt aku ni pe??dy ingt tu bgoss sgtt!!!isy....geram nye..

Ya Allah....aku lemah tanpaMU..aku insan yg kerdil Ya Rabb..aku sedih sgt Ya Allah..
Ya Allah3x...Astaghfirullahhalazim3x....

pape pn myb aku pn bersalah jgk..ye la aku tau msing2 xsempurna.so perlu ke aku yg merendahkan
diri utk ssuatu yg bkn kesalahan aku??!!perlu ke aku yg undur diri?perlu ke aku yg mengakui
aku mintak maaf.!!!

kdg2 simpan dlm hati akn menjejaskan mood aku.tp kt spe aku nk luahkan jika hati terlalu
sakit?em...aku sering terlupa bhw Allah adalah Maha Mendengar. DIA lah yg akan mendengar rintihan aku.DIA lah yg mendengar luahan hati aku. DIA lah yg mengetahui sakit hati aku..
tiada yg lain selain DIA....

Ya Allah terima kasih krn memberi aku kesempatan utk merasai depressed ini..krn mana mungkin
Engkau bg sesuatu hal yg tidak mampu utk aku menanganinya..krn aku yakin jika Engkau bg kesakitan ini mesti ada sebabnya. Engkau sajalah yg aku mengadu..

terimalah hamba MU yang lemah lg kerdil ini...

2 comments:

Ana Aisyah said...

keja III kan? hehe,xsangka plak nih 'behind the scene' projek group korang tu..apaperpun sume dah submit kan? kira ok la tuh..

buat keja group mmg camtuh,kdg2 ada je yg xbg komitmen,aku pun bnyk kali dah lalui dari sem2 lalu lagi but i take it positive, kalo dia xbuat keja n kita yg buat, kita pndai lebih dari dia..sbb kita blaja lebi..ye dak? haha...

k,komen panjang2 ntah ko baca ke dak..haha, gud luck this sem.ingt,3.0++ tu kena dapatkan gak .. ^^

Shinichi said...

yup..think positif n make it clear it..i dont care whatever it is..as long as i have my family n Allah by myside..sis,thanks alot give me spirit k..
aisyah,thanks also..